Pel que fa a la recepta d'aquest mes, he tingut la sort de que és molt fàcil de preparar, encara que jo l'he modificada al gust de casa, posant molta menys poma, ja que era la primera vegada que els provàvem, i ens han agradat molt. Vaja, per tornar-los a fer, i a més es preparen en un moment.
Aquí teniu, doncs, la meva versió,
Ingredients:
- 1 poma golden
- 100 grams de farina
- 1 ou
- 2 cullerades de llet (30ml)
- 2 cullerades de sucre (30ml)
- 1 cullerada d'anís dolç (15ml)
- 1 culleradeta de canyella en pols (5ml)
- 1 culleradeta de llevat en pols (5ml)
- oli d'oliva
- sucre
Feu servir una paella fonda per fregir la massa. Cal que hi ha força oli i que estigui calent. Jo he fet servir unes culleres per anar abocant la massa a la paella. Quan els bunyols estan daurats poseu-los sobre paper de cuina perquè s'escorri l'oli i després podeu arrebossar-los amb sucre normal o bé amb sucre llustre.
Moltes gràcies Margot per deixar-nos participar i compartir amb tots aquestes receptes fantàstiques.
No us perdeu fer una ullada a la llista de participants.
Te han quedado genial!! las tengo que probar con anís, seguro que están riquísimas. Un besito
ResponSuprimeixGracias! Me encanta el aroma que el anís da a la repostería.
SuprimeixAnna, esta versión con anís debe estar buenísima! La verdad es que admite ualquier licor que te guste :-) Muchas gracias por participar y espero verte en proximas ediciones! Un besito
ResponSuprimeixGracias a tí por compartir estas recetas fantásticas!!
SuprimeixSemblen fantàstics, Anna. Aquests bunyols es mengen amb la vista. Sort al repte!
ResponSuprimeixGràcies!! Són mot bons i fàcils de fer!
SuprimeixTenen molt bona pinta Anna, boníssims amb aquest gustet d'anís! Una abraçada,
ResponSuprimeixhttp://lesreceptesquemagraden.blogspot.com.es/
A mí m'agrada molt l'aroma de l'anís però al repte s'han fet servir d'altres licors que queden fantàstics també.
Suprimeix